دریچه نور سقفی – سقف کاذب چوبی

قیمت : 0 تومان

دسته بندی : دریچه های لوکس چوبی


دریچه های چوبی که دریچه نور سقفی – سقف کاذب چوبی نیز از آن جمله محسوب میگردد، در حال حاضر جزء تجهیزات لوکس ساختمان و پروژه های مدرن محسوب میشود. این محصول با قابلیت رنگ آمیزی و یا روکش طرح چوب، گستره وسیعی از انتخاب متناسب با دکور مورد نظر مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد و تکنولوژی موجود در این صنعت امکان تولید هرگونه طرح و مدل طبق درخواست مشتری را فراهم نموده است.
دریچه نور سقفی – سقف کاذب چوبی از سه متریال چوب، mdf و pvc ساخته می شوند. از جمله وجوه تمایز محصولات این شرکت با سایر محصولات مشابه، ضد رطوبت بودن و تولید قاب و فریم به صورت یکپارچه است، که این امر از آسیب دیدگی محصول به علت استفاده از میخ و بست های متدوال جلوگیری می نماید، و عمر مفید محصول را به صورت چشمگیری بالا میبرد.


ــ مدل های دیگر

تصویر نام محصول
دریچه نوری سقفی چهار گوش چوبی دریچه نوری سقفی چهار گوش چوبی
دریچه نوری سقفی گرد چوبی	دریچه نوری سقفی گرد چوبی
  • فریم، قاب و پانل داخلی به صورت یک تکه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته CNC
  • عدم استفاده از بست، میخ و سایر وسایل مونتاژ که باعث دوام بالای محصول میشود.
  • متریال مصرفی ام دی اف و چوب
  • نوع پوشش: خام و رنگ شده می باشد
  • قابلیت اجرا در هر نوع طرح دکوراتیو بنا به سلیقه و انتخاب مشتری در مدل های متنوع
  • قابلیت اجرا در طرح های غیرهندسی و منحنی
  • جهت ایجاد روشنایی و نور مخفی و یا دسترسی به تاسیسات سقفی
  • قابل استفاه در کلیه فضاها، سالن، سرویس، آشپزخانه، اتاق، لابی و…

محمد

کیفیفت عالی و پاسخگویی عالی

محصولات مرتبط

دریچه نور دیواری چوبی

دریچه های چوبی که دریچه نور دیواری چوبی نیز از آن جمله محسوب میگردد، در حال حاضر جزء تجهیزات لوکس ساختمان و پروژه های مدرن محسوب میشود. این محصول با قابلیت رنگ آمیزی و یا روکش طرح چوب، گستره وسیعی از انتخاب متناسب با دکور مورد نظر مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد.

0 تومان

دریچه سقفی چوبی

دریچه های چوبی که به دریچه سقفی چوبی نیز مشهور هستند در حال حاضر جزء تجهیزات لوکس ساختمان و پروژه های مدرن محسوب میشود. این محصول با قابلیت رنگ آمیزی و یا روکش طرح چوب، گستره وسیعی از انتخاب متناسب با دکور مورد نظر مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد.

0 تومان

دریچه زیر فن کوئل چوبی

دریچه های چوبی که دریچه زیر فن کویل چوبی نیز از آن جمله محسوب میگردد، در حال حاضر جزء تجهیزات لوکس ساختمان و پروژه های مدرن محسوب میشود. این محصول با قابلیت رنگ آمیزی و یا روکش طرح چوب، گستره وسیعی از انتخاب متناسب با دکور مورد نظر مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد.

0 تومان

دریچه خطی چوبی

دریچه های چوبی که دریچه خطی چوبی نیز از آن جمله محسوب میگردد، در حال حاضر جزء تجهیزات لوکس ساختمان و پروژه های مدرن محسوب میشود. این محصول با قابلیت رنگ آمیزی و یا روکش طرح چوب، گستره وسیعی از انتخاب متناسب با دکور مورد نظر مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد

0 تومان